caperers تصویر تصویری جشنواره جشنواره

caperers: تصویر تصویری جشنواره جشنواره پرسپولیس جشنواره فیلم جشنواره بین المللی فیلم اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل واشنگتن در حال تلاش جهت به شکست کشاندن مذاکرات سوچی است / مسکو

سخنگوی وزارت خارجه روسیه از تلاش‌های واشنگتن جهت به شکست کشاندن کنفرانس گفت‌وگوی ملی سوریه در سوچی سخن گفت.

واشنگتن در حال تلاش جهت به شکست کشاندن مذاکرات سوچی است / مسکو

مسکو: واشنگتن در حال تلاش جهت به شکست کشاندن مذاکرات سوچی است

عبارات مهم : روسیه

سخنگوی وزارت خارجه روسیه از تلاش های واشنگتن جهت به شکست کشاندن کنفرانس گفت وگوی ملی سوریه در سوچی سخن گفت.

به گزارش تسنیم به نقل از روسیاالیوم، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز جمعه در نشست خبری خود گفت: بیانات بعضی از مقامات آمریکایی بر مواضع معارضان سوری در قبال کنفرانس گفت وگوی ملی سوریه که قرار است در سوچی برگزار شود، تاثیر منفی می گذارد.

واشنگتن در حال تلاش جهت به شکست کشاندن مذاکرات سوچی است / مسکو

وی افزود: دیوید ساترفیلد معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه روز گذشته گفت که آمریکا قصد دارد اقداماتی را از طریق شرکت ملل راجع به سوریه انجام دهد که خلاف جهت کنفرانس سوچی است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار داشت: ما بارها گفته ایم که روند ژنو، آستانه و کنفرانس سوچی با یکدیگر مرتبط هستند و هر کدام از این مذاکرات، عنصرهای تشکیل دهنده روند حل و فصل سیاسی بحران سوریه به شمار می روند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه از تلاش‌های واشنگتن جهت به شکست کشاندن کنفرانس گفت‌وگوی ملی سوریه در سوچی سخن گفت.

وی در ادامه گفت: اینک مشخص شده است که آیا بعضی از معارضان از عدم وجود مواضع روشن خود در قبال کنفرانس سوچی سخن می گویند و مشخص است که چه کسانی پشت معارضان واقع شده است است و چه کسانی در مسیر حل و فصل بحران سوریه سنگ اندازی می کند.

زاخاروا تصریح کرد: چه بسا بعضی این توهم را دارند که روسیه از مواضع اصولی خود در قبال حل و فصل سیاسی بحران سوریه بر مبنای قطعنامه 2254 شورای امنیت شرکت ملل و از تلاش ها جهت فراهم کردن مقدمات برگزاری کنفرانس گفت وگوی ملی در سوچی دست بر می دارد. وی افزود: اگر کسی – ما اسم او را می دانیم و او دیوید ساترفیلد است – این توه را داشته باشد باشد، بعد باید بگویم که شما هر چقدر هم تلاش کنید، هرگز موفق نخواهید شد روسیه را به دست برداشتن از مواضع اصولی خود مجبور کنید.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه همچنین گفت که در روزهای نخست امسال میلادی، کارها وسوسه برانگیز گروه تروریستی النصره و سایر گروه های تروریستی زیاد کردن یافته و حملاتی به پایگاه های نظامیان روسیه در سوریه صورت گرفته است.

واشنگتن در حال تلاش جهت به شکست کشاندن مذاکرات سوچی است / مسکو

زاخارووا افزود: این سؤالات جهت مسکو مطرح است که این امکانات تازه را تروریست ها از کجا آورده اند و آیا تروریست ها اکنون یعنی در زمانی که گرایش ها به سمت ثبات اوضاع سیاسی در سوریه و فراهم شدن شرایط مناسب جهت تحقق حل و فصل سیاسی بحران و بازگشت این کشور به زندگی صلح آمیز هست، از این امکانات استفاده کرده اند؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عنوان رقه که به وسیله نیروهای دموکراتک سوریه برخوردار از حمایت های آمریکا آزاد شده است هست، سخن گفت و افزود: مین ها و خمپاره های عمل نکرده در بسیاری از محلات رقه وجود دارد و به 80 درصد ساختمان های این شهر اسیب رسیده هست. فقط بعضی محلات این شهر هیچ از آب و برق برخوردار هستند و همچنان اجساد زیادی در زیر آوارها باقی مانده و آژانس های امدادرسانی نمی توانند اوضاع را ارزیابی کنند. دلایل این اوضاع هم روشن است و آن حملات بی نشانه ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا به رقه است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه از تلاش‌های واشنگتن جهت به شکست کشاندن کنفرانس گفت‌وگوی ملی سوریه در سوچی سخن گفت.

زاخاروا گفت که رسانه های غربی راجع به اوضاع حقیقی در رقه سکوت پیشه کرده اند و نمی خواهند که وجهه واشنگتن و همپیمانان آن که حضور آن ها در سوریه مبنای قانونی ندارد، لطمه ببیند و این در حالی است که آن ها راجع به غوطه شرقی و ادلب، سیاست دیگری را در پیش گرفته و به جنبش و سیاهنمایی می پردازند.

واژه های کلیدی: روسیه | سوریه | سیاسی | آمریکا | وزارت خارجه | مقامات آمریکا | اخبار بین الملل


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار