caperers تصویر تصویری جشنواره جشنواره

caperers: تصویر تصویری جشنواره جشنواره پرسپولیس جشنواره فیلم جشنواره بین المللی فیلم اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی چرا فروش دلار و سکه محدود شد؟

محمدکشتی‌ آرای از کم شدن عرضه انواع سکه در بازار خبر داد و گفت: واحدهای فروش به علت نداشتن موجودی کافی، ترجیح می‌دهند از فروش خودداری کنند و ممکن است روی تابلوه

چرا فروش دلار و سکه محدود شد؟

چرا فروش دلار و سکه محدود شد؟

عبارات مهم : بازار

محمدکشتی آرای از کم شدن عرضه انواع سکه در بازار خبر داد و گفت: واحدهای فروش به علت نداشتن موجودی کافی، ترجیح می دهند از فروش خودداری کنند و ممکن است روی تابلوها یک قیمت ظاهری اعلام شود ولی در نهایت خرید و فروش در بازار کم رخ می دهد.

این عضو هیات رئیسه اتحادیه طلا و جواهر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تقاضا بیش از عرضه بوده و برهمین اساس بازار سکه حالت حبابی پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه این اتفاق به علت نبود تعادل میان عرضه و تقاضا رخ داده متذکر شد که با در نظرگرفتن این که در روزهای نهایی سال تقاضا بالاست و در عرضه ارز هم نوساناتی وجود دارد، شاهد چنین وضعیتی در بازار طلا هستیم.

چرا فروش دلار و سکه محدود شد؟

کشتی آرای با تاکید بر این که در خرید و فروش طلای گرمی هیچ مشکلی وجود ندارد، اظهار کرد: بیشترین بحثی که اکنون وجود دارد، مربوط به سکه و ارز می شود، آیا که این اقلام معمولا حالت سرمایه گذاری دارند ولی طلای زینتی زیاد حالت مصرفی دارد.

این عضو هیات رییسه اتحادیه طلا و جواهر گفت: اکنون عرضه سکه از طریق بانک مرکزی و در یک شعبه خاص صورت می گیرد ولی زمانی که جهت مردم این امکان وجود نداشته باشد که مسافت طولانی را جهت رسیدن به بانک کارگشایی طی کنند، جهت خرید سکه به سراغ واحدهای سطح شهر می آیند. اکنون طلافروشی ها در نهایت بسته های ۲۰، ۵۰ یا ۱۰۰ تایی سکه را تحویل می گیرند و طبیعی است که جهت فروش آن با محدودیت هایی مواجه باشند. برهمین اساس در فروش سکه موجودی کافی نداشته یا در صورت داشتن موجودی، ترجیح می دهند از فروش خودداری کنند تا در روزهای آتی عقب افتادگی کمتری داشته باشند. در این میان اگرچه ممکن است روی تابلوها یک قیمت ظاهری اعلام شود ولی در نهایت خرید و فروش در این بازار کم رخ می دهد.

محمدکشتی‌ آرای از کم شدن عرضه انواع سکه در بازار خبر داد و گفت: واحدهای فروش به علت نداشتن موجودی کافی، ترجیح می‌دهند از فروش خودداری کنند و ممکن است روی تابلوه

وی قیمت اعلام شده است سکه در روز جاری را یک میلیون و ۵۴۰ هزار تومان بیان کرد و گفت: تقاضا جهت خرید ربع سکه و نیم سکه به مراتب زیاد است و فروش این نوع سکه ها نیز به مشکل صورت می گیرد.

کشتی آرای ادامه داد: قیمت نیم سکه ۷۵۷ هزار تومان و قیمت ربع سکه ۴۴۸ هزار تومان روی تابلوهای طلافروشی ها اعلام می شود ولی همان طور که اشاره شد، فروش کمتر صورت می گیرد.

وی قیمت سکه های گرمی را نیز حدود ۳۱۲ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این نوع سکه در بازار موجود است.

چرا فروش دلار و سکه محدود شد؟

واژه های کلیدی: بازار | محدودیت | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار